2013. október 4., péntek

Mondtam már hogy szeretem a bioszt? xD



Csak egy Biológia óra 
By: Kira-sama

Várjuk a biológia tanárt, már csöngő után, padtársammal, és legjobb barátommal, akibe nem mellékesen fülig szerelmes vagyok. Mikor végre beér, a tanár leszid minket, mivel természetesen senki nincs csöndbe. A büntetés az, hogy egész órán állnunk kell. Tom természetesen lehajolva, (így bepucsítva) ír. Így megcsodálhatom formás fenekét. Egy idő múlva észre is veszi ezt a tevékenységem és mosolyogva felegyenesedik, és ide jön hozzám.

-  Csak nem tetszik, amit látsz? – kérdi, vigyorogva miközben megnyalja száját és ismételten behajol előttem. Én nem birok magammal és erősen belemarkolok a kemény párnákba. Ekkor hallom ezt a mondatot a tanártól:

-  És szívó nyaló száj szervük van. – Tom hátra fordul, és a fülembe suttog.

- Dan, a tiéd milyen? – vigyorog rám perverzen.

-  Majd szünetben meg mutatom! – vigyorgok én is.

-  Vigyázz, szavadon foglak! - mosolyog és a továbbiakban mindketten a tanárra figyelünk. Kicsengetés után bent maradunk a teremben, de senki nem foglalkozik velünk, mert utolsó óra volt és mindenki rohant haza. Megvárjuk, míg már mindenki távozik és bezárjuk az ajtót. Szinte azonnal egymás ajkaira tapadunk. Felkapom ölembe így ő lábaival átkarolja derekam, kezeivel nyakam. E miatt éledező férfiasságunk szorosan összesimul, mire mindketten belenyögünk a csókba. Lerakom az egyik padra és letépem gatyáit majd elé térdelek és először kezemmel kezdem el kényeztetni.  Majd nyelvemmel végig nyalok egész hosszán és végül ameddig tudom, bekapom. Szívogatom, nyalogatom, szopogatom addig, míg egy nagy nyögés kíséretében a számba nem élvez.

- Dahn nheked ish szhivhó nyhaló szháj szhervedh van!- mondja, a levegőt kapkodva miközben felhúz egy csókra.  Előszedem a síkosítót és nyomok az ujjamra. Egy ujjamat bele csúztatom miközben másik kezemmel az ismét merev tagon munkálkodom.  

- Bocsi! – suttogok és megcsókolom.

- Shemmi! – mondja lihegve. Mikor már úgy látom, hogy nem fáj, neki becsúsztatom második majd harmadik ujjam.

- Mosthmárh the!- lihegi kéjesen elködösült szemekkel.  Ki húzom az ujjaim és már kezdeném magam bekenni, amikor is ki veszi kezemből a tubust és elkezd ő bekenni. Mikor végzett, fel kell a padról és engem lök, le a földre majd rá ereszkedik tagomra, miközben kezeivel megtámaszkodik mellkasomon, hogy így tartsa magát.

- Annyhira szhexy vhagy! – lihegem, ahogy végig nézek rajta. Ahogy vágytól elnyílt ajkakkal, érzékien vonaglik rajtam. Egyszerűen a látványtól el tudnék élvezni. Nem bírom tovább ezt a kínzást. Fordítok a helyzeten és azonnal vad tempóba kezdek. Ezek után együtt, egymás nevével ajkainkon élvezünk el.

- Szeretlek öcsi! – mondom, vigyorogva miközben magamhoz húzom.

- Én is téged! És csak egy perccel vagy idősebb! – nevet.

- De akkor is idősebb vagyok. – nevetek én is és még egyszer meg csókolom.

Remélem, most már mindenki tudja milyen is nekünk egy átlagos biológia óra.



Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése