2013. január 14., hétfő

Huhú! Újraéledtem!!



Egy új élet kezdete

By; Kira-sama (de Gün-gün is segített elég sokat)

2. fejezet (Seungri pov) 



Tegnap miután haza kísértem a leendő húgom a srácokkal közös lakásunkra mentem és elmeséltem mindent. Későn feküdtünk le és mindenki ott aludt ahol talált helyet. Ezért lehet, hogy arra ébredtem, hogy Daesung könyöke a bordáim között van.
- Daesung ez fáj! Fáj! Fáj!- mondom nyüszítve.
- Hm?- ül fel komásan így leborítva magáról a békésen alvó Taeyangot, aki rá esik az összegabalyodott GD-re és T.o.p-ra.
- Csinálok kávét!- mondom, és ártatlan fejjel kivonulok a konyhába.
- Seungri!- hallom meg GD mérges hangját és látok meg négy mérges arcot.
- Daesung hyung könyöke a bordám között volt és fájt!- mondom és felrakom főni a kávét. Hamar lefő, és miközben mindenki issza, a saját adagját rájuk nézek.
- Akkor segítetek? - mire négy értetlen arccal találtam szembe magam.
- Még is miben? - teszi fel a mindenkiben megfogalmazódott kérdést Tae.
- Hát meglepni a húgomat!- vigyorgok, mint a tejbe tök.
- Én benne vagyok! Kíváncsi vagyok rá!- mondja Ji Yong.
- Én is! - mondja Daesung.
- Ha a te húgod lesz, akkor a miénk is, mert mi egy család vagyunk!- mondja Seung Hyun.
- Oppa olyan szépeket mondtál!- játszom a meghatódottat.
- Természetesen én is benne vagyok! Mindig is akartam egy húgot!- nevet és mi is vele együtt.
- Akkor én keresek egy posztert, valaki hozzon egy filcet!- adja az utasításokat GD.
- Ja és reggelit is csináljon valaki!- teszi hozzá mosolyogva.
- Én felhívom aput és elkérem a számát. - mondom és elvonulok.
~ Szia, apa! El tudnád küldeni Jiwon számát? Igen! Köszönöm! Ma szeretnék átmenni, beszélgetni. Igen! Oké! Én is puszilom őt! Oké! Szia!- leteszem és nem sokkal ezután már meg is van a szám.
~ Szia! Itt Seungri! Igen! Egész nap egyedül leszel? Átmehetek? Ebédre! De a srácok elengednek egésznapra is. Jó! Akkor majd megyek! Szia, Hugi!- leteszem a telefont és megyek reggelizni.
- Na?- kérdi T.o.p két falat között.
- Meg van a szám. Beszéltem is vele. Reggeli után mehetek-, mosolygok- vagy is mehetünk. - mondom és befejezem a reggelit. Mikor mindenki befejezte leszedtük az asztalt és GD rá rakta a posztert és mindenki alá írja. Félóra, míg mindenki elkészül, de végre elindulunk. Dobok neki egy sms-t hogy úton vagyok, húsz perc séta után oda érünk. A fiúk elbújnak, én pedig becsöngetek és egy Jiwon landol a nyakamba.
- Szia Oppa!- enged el és invitál be.
- Hello!- mosolygok még mindig előbbi megmozdulásán. Bemegyünk, de az ajtót résnyire nyitva hagyom, és oda nyújtom neki a posztert.
- Itt van mit ígértem! És van még egy kis meglepetésem. – vigyorgok és kiszaladok, hogy behívjam a srácokat.
- Csukd be a szemed!- kiáltom és bejönnek most már ők is és beállunk, úgy ahogy a poszteren.
- Ki nyithatod, mondjuk egyszerre!
- Úr isten!- ül le a kanapé elé földre.
- Jól vagy?- megy oda Taeyang és felsegíti a kanapéra.
- I- igen! Ti hogy mármint hogy kerültök ide?- néz rá mindenkire majd végül rám.
- Meg akartuk ismerni a húgunkat! – mondja GD és átkarolja mire kicsit meg illetődik.
- Seungri te hülye!- jön oda és elkezdi püfölni mellkasomat persze csak gyengén.- Ha tudom, hogy ők is jönnek, kitakarítok és nem így néznék ki .- morog még mindig.
- Szerintem így is szép vagy!- mosolyog rá T.o.p amit pirulással fogad.
- Igen szerintem is!- értek egyet az előttem szólóval mire megölel.
- Köszönöm Oppa ezt a szép ajándékot.- puszil, meg amit egy mosollyal fogadok.
- Titeket is megölelhetlek?- néz cukin.
- Persze!- szólalnak meg szinte egy emberként. Mindenki megölelget.
- Köszönöm, hogy eljöttetek! – mosolyog.
- Umm te nem koreai vagy mármint nem itt születtél. – gondolkodik hangosan Taeyang.
- Igen Magyarországról jöttem.- mondja, mosolyogva majd leül.
- Hát az meg hol van?- nézek értetlenül rá.
- Egy kis ország Európában!- és megszólal a Fantastic Baby.
- Bocsi az enyém mondja!- mondja és felveszi.
~ Igen? - kérdez bele, de a többit nem értem, mert valami más nyelven beszél.


(Jiwon pov)


A reggel eseménytelenül telt amíg Seungri be nem állított a BigBang-el, több olyan helyzet volt, amikor azt hittem elájulok, de ekkor megmentett a telefonom csörgése.
~ Igen?- szólok, bele először koraiul majd magyarra váltok, amikor meghallom Hyuna és Eun Hee visítását.
~ Szivi el se hiszed mi történt velünk!- mondja Eun Hee.
~ Na, mondjátok, de utána én is mesélek!- vigyorgok bele a telefon. – Fiúk érezzétek magatokat otthon. Ezt a telefont el kell intéznem.- kiáltok ki a konyhából.
~ A Bandánk ismét turnézik és első állomás Dél-Korea!- visít Hyuna.
~ Íííííííííííííííííííí! De jó és mikor jöttök hozzám?
~ A turné holnap kezdődik, de csak jövő héten tudunk talizni.- sóhajtanak egyszerre.
~ Miért csak jövő héten a holnap kezdődik a turné?- kérdezem értetlenül.
~ Mert Koreában az utolsó állomás Szöul! És így egy egész hetet tölthetünk veled. – válaszolják felváltva.
~ Jóóóóó!- mondom mosolyogva.- Képzeljétek, nálam meg itt van a Bigbang és Taeyang felsegített, mert a kanapé mellé ültem és T.o.p meg azt mondta, hogy szép vagyok és GD meg átkarolt és uuuu meg áááá!- mesélek áradozva és mikor a nappaliba nézek, meglátok egy GD-t és egy Taeyangot közeledni felém.
~ Öhm.. Mennem kell! Sziasztok! Szeretlek titeket!- és leteszem a telefont.
-  Mi van velünk?- néznek rám és elkapnak és leültetnek maguk mellé.
- Semmi!- mondom egy mosoly kíséretében.
- Hallgatunk!- mondja komolyan Taeyang.
- Semmi csak a barátnőimnek mondtam, hogy itt vagytok, és hogy aranyosak vagytok meg kedvesek.- pirulok bele mondandómba.
- Óóóó te is az vagy! – mondja GD megpuszil és átkarol.
- Na, komolyra véve a szót lehetne egy kérdésem?- néz Taeyang a szemembe.
- I-igen?
- Biztos te is töltöttél ki olyan tesztet, hogy melyik Bigbang tagot minek raknád.
- Persze! Miért?
- Engem minek raktál?
- És engem?- kérdi GD is.
- Mindkettőtöket barátnak írtam legjobb barátnak.
- Ebből még lehet is valami!- mosolyognak rám mind ketten.
- Akkor téged Ji-nek foglak szólítani téged meg Bebe-nek .- mosolygok én is és meg puszilom mindkettejük arcát.
- Akkor mi is Ji-nek fogunk hívni!
- Jó! Kezet rá! –nyújtom nekik kezem.
- Inkább egy ölelést!- vigyorognak és két oldalról jó szorosan megölelgetnek. Én ki pattanok közülük és leesek.
- Segítsünk?- nevetnek.
- Ahham!- nyújtják, kezüket én meg lerántom magamhoz őket.
- Megfáztok! És akkor nem hallhatom a gyönyörű hangotok!- ölelem meg most én őket.
- És a többieket minek raktad?- kíváncsiskodik Ji.
- Seungri-t poénon kívül testvéremnek írtam-nevetek fel.- Daesung-ot nem írtam, sehova mert az egyik legjobb barátnőm szerelmes belé és nem engedte.- nevetek még jobban.- T.o.p-ot meg…
- Őt meg a barátodnak írtad!- fejezi be mondatomat Bebe.
- De fiúk légy szíves ne mondjátok el senkinek főleg nem neki!- mondom könyörgőn.
- Szerintem már nem kell! – mutogat mögém Ji. Hátra fordulok és egy döbbent arcú T.o.p-ot látok.
- Akkor, viszlát!- mondom, elrohanok kedvenc játszómig és leülök az egyik hintára. Bebe és Ji jönnek utánam.
- Bocsánat!- hajtja le fejét Taeyang.
- Miért is?- nézek rá kérdőn.
- Mert én hívtam oda!
- Tessék? Miért?
- Mert… nem tudom csak jót akartam! Ne haragudj!- mondja és lehajtja fejét.
- Nem haragszom, mert tudom, hogy csak jót akartál! És mert te vagy az egyik legjobb barátom!- mondom mosolyogva, kiugrom a hintából és megölelem.
- Én is! Én is!- mondja Ji és ő is megölelget minket. Mi meg őt.
- A többiek haza mentek! Mi pedig vásárolni megyünk!- mondja vigyorogva Ji mi után elváltunk.
- És miért is? – nézek értetlenül.
- Mert holnap lesz az esküvő és koszorúslány ruhát kell neked venned. Nekünk meg öltönyt. – mondja Bebe és elindulunk egy taxihoz. Először természetesen nekik választottunk ruhát mert úgy gondoltuk az a gyorsabb.
- Milyen színűt szeretnél?- kérdi Ji majd a ruhákat kezdi nézegetni.
-Pink!- mondom és én is elkezdek nézelődni.
- Ez? Milyen? – mutatok egy ilyen színű mini, felülfűzős, derekánál fekete masnival megkötött ruhára.
- Próbáld fel és meg tudjuk!- mondja Bebe. Szót fogadva le emelem a ruhát és be megyek próbálni. Felveszem, és ki megyek.
- Na? – pördülök egyet, hogy jól meg tudják nézni minden irányból.
- Gyönyörű!- mondják egyszerre.
- Köszönöm!- ölelem meg őket. Miután levettem a ruhát fizetünk…illetve ők. Ragaszkodtak hozzá, hogy meg veszik nekem. Mindegy. Ezek után haza vittek ahol fádságtól kimerülve azonnal el is aludtam.

2. fejezet vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése