2012. augusztus 30., csütörtök

Első :)

Gün-gün ajánlói, 1.rész


[Előre szólok, hogy ezt nem ismertetőnek szántam, (persze az is lesz benne) hanem csak a véleményem mondom el a dolgokról amiket olvastam. Saját szavakkal úgyhogy ne számítsatok rá, hogy enciklopédiai kivejezésekkel foglak tömni titeket XDXD]


 Eredeti cím: 17 sai no Hisoyaka na Yokujou, 17才の密かな欲情
 Magyarul: Egy 17 éves titkos szerelme 
Mangaka: Takaku Shouko 
Hossz:  1 kötet (6 fejezet + 1 doujinshi)
 Letölthető magyarul: red light yaoi team(-nél), http://redlightteam.net/
 a letöltéshez regisztrálni kell

Huh, hol is kezdjem? Annyira izgulok ez az első, de direkt őt választottam, mert  mély nyomot hagyott bennem már az elején!XD No, de ne siessünk! Ez egy tanár-diák szerelem. Na már ezzel is elnyert engem. A történet arról szól, hogy van egy tanár, (gondolom nem lepett meg senkit XD) aki már régóta szerelmes a diákjába, és mikor a sijjtúrán fennragadnak a hegyen egy menedékházban, végre bevallhatja mit érez. Később kiderül még a közös múltjuk is, de azt most hanyagoljuk :). 

Ami a legnagyobb nyomot hagyta bennem XD: (VIGYÁZZ LELÖVÖM AZ 1. NAGY POÉNT)
1. jelenet a kis srác épp álmodik és mikor felébred tanárja karjaiban ébred. Természetesen kiakad mikor még a tanár úr is perverz dolgokat óhajt csinálni XD. Na valahogy úgy evickéli magát a gyerek, hogy olyan testhelyzetbe kerül, hogy ráül a tanárbá derekára és így mindkettejük számára észrevehetővé válik reggeli merevedése XD, és mikor Takamura-sensei, kedvesen felajánlja, hogy segít rajta és megfogja, szegény kis Rin úgy kirohan a szobából, hogy kis híján  fellöki az épp belépő másik senseit. Még nem is ez a legjobb. Rin kinn gubbaszt a hóban zaklatottan és a gondolatjelben XD: Valóban megfogta a "kis admirálisom"! (Ja és még közbe kiderül, hogy Ő ment be véletlenül, félálomba a tanár szobájába és bújt be melléXDXDXDXD (majdnem kihagytam XP)
Hát én azt hittem leborulok a székről b@zz, annyira röhögtem, ráadásul vissza kellet tartamom mer anyáék már húzták a lóbőrt. Bár lehet, hogy így leírva nem annyira vicces, ezt inkább látni kell XD.

Összegzés: Én imádtam és mindenkinek ajánlom aki szereti ezt a műfajt. Ja és a tanár úr AHHHH, ha értitek mire célzok XDXD, és Rin is édes.
Köszi, hogy elolvastad!XD Minden építőkritikát elfogadok :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése