2012. augusztus 8., szerda

Saját ficc! :D(kicsit javítottam rajta)


Egy új élet kezdete

By; Kira-sama (de Gün-gün is segített elég sokat)

1. fejezet(Jiwon pov)

2 évvel ezelőtt

A reptéren állunk és búcsúzkodunk eddigi életünktől, mert anyát áthelyezte a cége Észak-Koreába. Mivel a szüleim elváltak és apa nem nagyon foglalkozik velünk ezért én is megyek vele, noha elmúltam tizennyolc.
- Nem hagyhatsz itt minket, amikor végre összeállt a banda!- mondja dühösen egyik legjobb barátnőm.
- Bocsánat! Ne haragudjatok!- mondom szinte sírva. – De azért eljöttök meg látogatni?- kérdem még mindig küzdve a feltörő könnyeimmel.
- Alap!- vigyorognak rám és megöleljük egymást. – Aztán mindennap tessék vagy írni, vagy hívni-. mondja Hyuna a másik legjobb barátnőm.
- Igen is! –nevetve megölelem őket még egyszer.
- Vigyáz magadra! – enged el mosolyogva.
- Ti is! – mosolygok és felszállunk a gépre. Megkeressük, a helyünk majd kényelmes elhelyezkedés után anya felém fordul.
- Készen állsz egy új életre?
- Remélem.

Otthon punnyadtam és néztem a tv-t, amikor anya haza ért.
-        Megjöttem! – kiált fel.
-        Én meg itt voltam! – kiáltok vigyorogva és futok le a lépcsőn, hogy megöleljem.
-        Jajj kicsim fontos hírem van számodra. – mondja mosolyogva és megölel.
-        Igen? – engedem el és nézek kíváncsian.
-        Össze szeretnék házasodni egy férfivel és szeretném, ha megismernéd őt és a leendő bátyádat.
-        Várj… mi? – nézek értetlenül. – Lesz egy új apum meg egy……… BÁTYÁM ?????
-        Igen és valami énekes egy bandában. – áradozik anyám.
-        Chh! Még hogy híres? Kíváncsi leszek. És még is mikor lesz ez a híres neves vacsora?
-        Ma! – vigyorog boldogan. – És örülnék neki, ha jól viselkednél! – mondja komolyan.
-        Azért köszi hogy szóltál!- morgok. – Letusolok és utána mehetünk.
-        Oké én is így terveztem!
Mérgesen felvonulok a szobámba és rekordidő alatt lezuhanyoztam és utána fél óráig válogatom, hogy mit vegyek fel, míg egy fekete-pink mini pántnélküli ruhánál döntöttem és felvettem hozzá a kedvenc sapim, ami pandás és kedvenc acélbetétes bakancsommal.
-        Kész vagyok! És nem, nem öltözöm át, ha az új apuci az apucim akar, lenni látnia kell az igazi énem.
-        Jogos! –sóhajt. –Mehetünk? –kérdi.
-        Mehetünk!- mondom és felveszem övtáskám és beülünk a kocsiba. Húsz perc kocsikázás után érünk oda egy szép nagy házhoz. Szó nélkül szállunk ki a kocsiból és megyünk az ajtóhoz, anya csenget. Amikor kinyílik az ajtó kellemesen csalódtam, rosszabbra számítottam. Egy negyvenes éveiben járó, szimpatikus emberrel találom szembe magam. Mindketten meg hajlunk.
-        Jó estét! A nevem Jiwon!- mutatkozom be.
-        Neked is! Az enyém pedig Seung Wo!
-        Gyertek be! A fiam még nem érkezett meg még dolgozik! – mosolyog rám.
-        Ó értem! – mosolyodom el én is.
-        És hány éves? – kérdezem, amikor leülünk az asztalhoz.
-        Egy évvel idősebb, mint te! Édes anyád nem mesélt róla?  - néz rám kérdőn.
-        Nem! Ma mondott el mindent! – vigyorodom el.
-        Remélem, jól kijöttök majd!
-        Hát azt én is remélem! Megvárjuk őt is a vacsorával? Mert én még nem igazán vagyok éhes!
-        Persze ha szeretnéd!
-        Megjöttem!- jön be valaki, akit nem látok, mert háttal ülök az ajtónak. Felállok, meghajolok, és csak utána nézek rá.
-        Te… te… te! – dadogok.
-        Lee Seung Hyun! És te? – néz kedvesen.
-        Ji- Jiwon! – mutatkozok be nagy nehezen.
-        Csak nem Bigbang rajongó vagy? – sóhajt szomorúan.
-        De, de bocsánat! – és leülök. – Most már ehetünk! – mosolygok.
-        Eddig nem ettetek? – néz értetlenül és leül a mellettem lévő üres helyre.
-        Nem. - szólal meg ,,apuci”. – Azt mondta, hogy várjunk meg pedig akkor még nem is tudta, hogy ki vagy.
-        Köszi! – mosolyog és egy kis puszit ad arcomra, amin elpirulok. Ezek után hamar megvacsorázunk, de a szülők még beszélgetnek. Én nem érzem túl jól magam főleg, hogy imádatom egyik tárgya épp itt ül mellettem.
-        Anya haza megyek, fáradt vagyok!
-        Jól van, kicsim csak vigyáz magadra! – ölel meg.
-        Viszlát! Örülök, hogy meg ismerhettelek titeket!
-        Várj Seung Hyun majd haza kísér! Igaz fiam?
-        Jah, persze mintha az lenne minden vágyam, hogy pesztráljam! – morog orra alatt, de én mindent hallok.
-        Hé ha ennyire nyűg nem kell! Tudok vigyázni magamra! Viszlát Seung Wo!- és amint kilépek a lakásból bedugom a fülhallgatót fülembe és gyorsan sétálok. Elkap, valaki megfordulok és kiszedem a fülhallgatót fülemből.
-        Ha meg kérhetnélek, engedj, el kezdek fázni és haza akarok menni!- morgok.
-        Bocsánat az előbbiért! Nem volt szép tőlem, csak fáradt vagyok és az se volt éppen ínyemre, hogy apa újból meg akar házasodni… De már beletörődtem! És amúgy is vigyáznom kell a kishúgomra! – mosolyog és vállamra teríti bőrdzsekijét.
-        Pofa be! Csak egy évvel vagy idősebb! – nyújtok nyelvet. - És köszönöm Oppa! – mosolyog rá és tovább indulok. Utánam fut és átkarol.
-        Igen és mikor van a szülinapod?
-        December 13.-a. Egy nappal a tied után. – mosolygok.
-        Még mindig zavar, hogy a rajongótok vagyok? – kezdem el nézni a járdát.
-        Már nem! De tudod jó lett volna, ha nem ismersz.
-        Az lehelten lett volna! Itt mindenki ismer titeket! – mosolygok rá.
-        Ez kedves! És melyikünk a kedvenced a bandából?
-        Öhm… te meg T.o.p meg G-dragon meg Taeyang meg Daesung, mindegyikőtöket szeretem. – nevetek.
-        Helyes válasz!- nevet velem.
-        Kedvenc szám?
-        13! – nevetek még jobban.
-        Nem erre gondoltam!
-        Tudom! Sok van, amit szeretek! Bad Boy, Blue, Fantastic Baby és még sorolhatnám.
-        Hugi jó fej vagy!
-        Köszi, te is Oppa! Jut, eszembe lehet egy óriási kérésem?
-        Igen?
-        Hoznál nekem egy posztert, amit mind alá irtatok?
-        Persze hogy hozok! De miért nem jössz be hozzánk?
-        Mert nem akarok zavarni!
-        De nem zavarnál! Szeretnének!
-        Nem biztos, hogy szeretnének és mindegy jó ez így!- mondom és meg állok.
-        Oké- sóhajt lemondóan. - De miért álltál meg?
-        Mert meg érkeztünk! - mosolygok. - Köszönöm, hogy haza kísértél. - mondom és elindulok a bejárat felé.
-        És meg se öleled a bátyád?
-        De! – visszafordulok és szorosan megöleljük egymást. – Jó éjt Oppa! – engedem el.
-        Neked is Ji Won! – mosolyog és elindul vissza.
Belépek a házba és azonnal felhívom legjobb barátnőim, Hyunát és Eun Heet.
~    El se hiszitek mi történt!
~    Remélem, valaki minimum haldoklik, hogy ilyenkor zaklatsz. – szól bele álmosan Hyuna.
~   Nem senki! – mosolygok bele a telefonba. – Lesz egy új apám és egy bátyám! – hadarom.
~     Wow… és?
~     És az én drága bátyám a Bigbang egyik énekese.
~     Soha nem halottam róluk!
~    Mindegy! Dél-Korea egyik leghíresebb bandája és ők voltak a kedvenc bandám két évvel ez előtt is.
~     Na, akkor szupcsi neked!
~     Igen, igen! Megkértem, hogy hozzon nekem egy autogramos posztert! És azt mondta, hogy menjek el hozzájuk, de nemet mondtam.
~     Mer?
~     Mert nem akarok zavarni! De mindegy! Lefekszem aludni. Jó éjt Hyuna és mond meg Eun Hee-nek is!
~    Hát tudod nálunk reggel hat óra van másfél órája feküdtünk le aludni, de jó éjt!
~    Szia! – leteszem és lefekszem aludni.
       1. fejezet vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése